Tuesday, January 12, 2010

Diari hijau...


Skang aku ada diari hijau.. huhu... 6 tahun lepas.. aku memang amalkan tulis diari nie... tapi zaman dah berubah... manusia dah moden.. tetiba ada blog... so, aku guna blog untuk sampaikan isi hati aku... cuma masalah dengan tulis kat blog nie adalah, aku x dapat nak sampaikan hasrat aku secara sejujur2nya.. aku just komen surface dan kalau nak hentakpun.. just hentak yang x melukakan...

Dan 2 tahun kebelakangan nie.. banyak lak yg aku perlu tulis.. just nak sedapkan hati sendiri.. so, aku skang dah ada diari hijau.. haha.. aku akan menulis dalam tu.. rasa lebih tenang dan lebih jujur.. btw, aku tulis gak dalam tu semua peribadi yang aku kenal.. supaya, bila aku dah x kenal nanti.. aku boleh baca2 semula dan kenal2 semula.. hehe.. x gitu kak memot??... sombong gile skang!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails