Thursday, December 3, 2009

Budak-budak nakal!

Balik cuti raya haji.. sepatutnya ada perkara yang besar berlaku kepada diri aku... namun, siapa yang mampu menghalang perancangan Allah?.. maka terpaksalah ditangguh atas banyak faktor2 kecil yang bila dicantum-cantum cukup kuat untuk aku menentukan keputusan terbaru ini... hehe... sekadar muqaddimah...

Budak-budak nakal??... haha tergelak aku sekejap bila baca laporan < disini >... aku bukan apa... sebab baru je rasa sedikit x best bila duk nengok puak2 UMNO menyamar pakai kopiah/lebai then tetiba berarak kat kelantan suh TGNA undur... n mintak maap ngan najib Razak?... wakaka... last2 Tok Guru balas... diorang sebagai budak2 nakal??... hikhik.. entah kenapa... perkataan tu aku rasa dah cukup tuk tepis semua yang budak2 tu buat... ala.. satu kelantan even satu malaysia pasti tahu keje puak2 UMNo la tu.. entah kenapa la x de teknik lain agaknya.... hauhua

layan nie... kesnya sama je la aku tengok.. huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails