Wednesday, September 16, 2009

Politik dan Raya.. erm Raya dululah... lol



1. Erm banyak gile isu sekarang nie... politik memang satu gerakan yang tidak statik.. hari2 ada benda baru.. menarik namun kadang2 bosan... hehe.. Aku bercadang nak lawat gak negeri aduka tu barang 2 hari ke tiga hari... tapi skang Raya dululah... huahua... namun, aku bagi full support pada <sini> ... nak join tapi rasa kerdil lak... nyamuk je la katakan.. ahaks...

2. Suami Kak Laila akhirnya dibebaskan dari tahanan tanpa bicara ISA setelah 7 tahun dinafikan haknya... moga2 Aidilfitri kali ini lebih ceria buat kak laila sekeluarga... baca <sini>... namun, akta zalim ini masih perlu dihapuskan.. difahamkan masih ada 9 org dalam tahanan.. mahu diapakan mereka itu??

3. Hari nie aku balik johor... Gile apa hari Raya x nak bersama keluarga tercinta.. apa nak jadi anak derhaka ka?... huhu.. wah.. x sabar rasanya nak jumpa my ummi n abah... kuikui... best2 balik johor... boleh abaikan banyak benda ngarut2 kat belah2 utara nie.. hehe

4. Jadi, dikesempatan yang sikit nie... aku nak ucap benda nie ja ..."Ramadhan x mampu mengubah aku menjadi lebih baik... maaf semua.. selamat hari raya.. maaf zahir batin... moga Aidilfitri kali ini bakal memberi seribu kenangan terindah... jaga amal.. jaga kesihatan... moga Allah bersama2 dengan anak2 akhirat.. melihat dunia dari jendela akhirat!... salam'alaik"... n


No comments:

Related Posts with Thumbnails